Pokud se Vám zpráva nezobrazila správně, klikněte prosím sem.
Effectix.com  
Úspěšné tipy, které našim klientům významně pomáhají pro dosažení vyšší návštěvnosti a prodejů z webových stránek.
 
 DiskuseMáte slovo

Diskuzní fórum přidává stránkám na důvěryhodnosti nejenom pozitivními příspěvky, ale i Vašemi reakcemi na případné negativní zprávy. Dejte slovo svým zákazníkům - celý článek.

 
 FAQPROČ?

a jak pomůže webu modul FAQ = často kladené otázky naleznete zde. Podání pomocné ruky na stránkách svým návštěvníkům pomocí FAQ navíc ocení i vyhledávače!

 
 AktualityAktualizuji, tedy jsem

Aktuality a novinky zvýší důvěru ve Vaši firmu, posílíte i svou jedinečnou konkurenční výhodu. Jenom pozor na novinky, které jsou několik měsíců staré! Přečtěte si více zde.

 
 Online formulářOnline formulář má skutečnou sílu

Formuláře nemáme rádi, ale na internetu se jedná o úspěšný modul, který k Vám přivede zákazníky. Vložte jednoduchý poptávkový formulář na svůj web a měřte jeho účinnost.

 
 Error 404Skvělá příležitost díky chybě

Jak pomáhá udržet návštěvníka na stránkách jednoduchá úprava stránky s chybovou hláškou 404 naleznete zde.

 
 Recenze, ohlasy zákazníků"Zkušenost dělá zákazníka"

Zákazníky zajímají zkušenosti odborníků či uživatelů s produkty s službami, očekávají je a mnohdy podle nich i nakupují. Čtěte více o modulu Recenze zde, nebo o modulu Ohlasy zákazníků zde.

 
 Google +1Body z Google +1 - novinka

Implementací Google tlačítka + 1 na webové stránky dáváte svým návštěvníkům možnost, aby Vás jediným kliknutím doporučili nejenom Googlu, ale i svým přátelům a kolegům. Celý článek

 
 FAQPlatíte jenom za úspěšnou inzerci? Plaťte méně...

PPC reklama přivádí často návštěvníky na stránky, které nejsou pro tuto reklamu připraveny. Cena za inzerci je pak zbytečně vysoká, navíc zákazník častěji odchází a kliká na konkurenční reklamu. Cílové stránky je proto důležité upravit pro návštěvníky z PPC reklamy:
   - sledujte průběh kampaně v Google Analytics a zjistěte, která slova konvertují (tzn. slovní výrazy, které dovedou návštěvníka k cíli)
   - následně upravte nastavení pro konvertující slova v systému AdWords i Sklik. Klíčová slova, vhodná k testování, Vám poradí online nástroje v AdWords (odkaz) a v PPC Sklik (odkaz). Kromě nejhledanějších výrazů se zaměřte i na méně konkurenční slova
   - veškeré kampaně "označkujte" tak, aby byly v Google Analytics měřitelné více

 
 WEOZlatý tip - zajistíme, aby zákazník příště nakoupil u Vás

Navrhneme konkrétní úpravy nákupního procesu na Vašich stránkách tak, aby se zvýšil konverzní poměr a snížil počet odchodů návštěvníků během vyplňování a odesílání objednávky. Celý článek se nachází zde.

 
 vanocni darekA nezapomeňte si vyzvednout svůj dárek!

Do konce ledna si můžete rozbalit od nás vánoční dárek s roční licencí zdarma na produkt Effectix Analyzer, jehož záměr - zvýšit efektivitu vynaložených financí do internetové reklamy, byl oceněn i v soutěži IEA 2011. Zde si dárek rozbalte.

 
 

Co pro Vás uděláme?

Naše služby
 
 
Optimalizace pro vyhledávače PPC Vyhodnocování reklamy Internetový marketing Tvorba www stránek Konzultace a poradenství Speciální projekty